Wat doen wij

Momenteel willen wij onze doelstellingen op het gebied van onderwijs realiseren door het aanbieden van huiswerkbegeleiding.

Wij vinden namelijk dat alle scholieren die woonachtig zijn in Amsterdam (Zuidoost), ongeacht het huishoudinkomen, toegang moeten hebben tot goede huiswerkbegeleiding. Hierdoor willen wij ze de noodzakelijke ondersteuning en begeleiding bij hun intellectuele ontwikkeling aanbieden.

Daarnaast willen wij jongeren de mogelijkheid geven om andere vaardigheden (verder) te ontwikkelen en om hun talenten te ontdekken. Door een solide basis aan kennis en vaardigheden te creëren, kunnen de jongeren deze kennis en vaardigheden toepassen in hun verdere (school)loopbaan en daarmee een extra positieve bijdrage leveren aan de Nederlandse samenleving.

Daarnaast willen wij de jongeren de mogelijkheid geven om hun vaardigheden (verder) te ontwikkelen en om hun talenten te ontdekken. Door een solide basis aan kennis en vaardigheden te creëren, kunnen de jongeren deze kennis en vaardigheden toepassen in hun verdere (school)loopbaan en daarmee een extra positieve bijdrage leveren aan de Nederlandse samenleving.

Meld uw kind aan voor huiswerkbegeleiding

Toegankelijke huiswerkbegeleiding

Kennisontwikkeling