Huiswerkbegeleiding

Onze missie is om de kennisontwikkeling van jongeren te faciliteren en te bevorderen, zodat zij hun (leer)potentieel maximaal kunnen benutten en realiseren. Daarom verzorgen wij in de periode van september t/m juni huiswerkbegeleiding aan jongeren van maandag tot en met zaterdag.

Door een solide basis te creëren, kunnen de jongeren hun kennis en vaardigheden toepassen in hun verdere loopbaan. Stichting SPE is een organisatie die wordt gerund door mensen die het huiswerktraject zelf hebben doorlopen. Wij hebben o.a. begeleiders die het product zijn van de huiswerkbegeleiding.

Kosten

Tijdens het intakegesprek krijgt u een overzicht van de kosten voor de bijlessen/huiswerkbegeleiding en het lesmateriaal.

Mocht u niet beschikken over voldoende financiële middelen om de kosten voor de maandelijkse huiswerkbegeleiding te voldoen, kunt u wellicht via Leergeld Amsterdam een aanvraag indienen of een scholierenvergoeding aanvragen voor financiële ondersteuning voor de kosten voor huiswerkbegeleiding.

Kijk voor meer informatie op:

Wilt u meer weten over de kosten of de tegemoetkoming, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Klik hier

Huiswerkbegeleiding

140 Per maand