• Nieuwlandhof 99, Amsterdam
  • 020-7370441 / 06-57952575
  • Nederlands

Coördinator marketing en sales (minimaal 16 uur per week)

Ben jij op zoek naar een betekenisvolle baan binnen een maatschappelijke organisatie in Amsterdam? Ben jij positief ingesteld, betrokken en werk jij graag met jongeren? Wil jij het maximale uit jezelf halen en jongeren motiveren hetzelfde te doen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Over ons
Stichting Scientia Potentia Est (SPE) is opgericht vanuit de filosofie ‘kennis is macht’. Vanuit die filosofie streeft de stichting naar het toegankelijk maken van goede huiswerkbegeleiding en bijles voor basis- en middelbare scholieren woonachtig in Amsterdam. Hier krijgen zij de benodigde ondersteuning en begeleiding passend bij hun eigen intellectuele ontwikkeling. De stichting tracht de kennisontwikkeling van jongeren te faciliteren en te bevorderen zodat zij hun (leer)potentieel maximaal kunnen benutten. Door een solide basis te creëren, kunnen de scholieren hun kennis en vaardigheden toepassen in hun verdere loopbaan. Stichting SPE is een organisatie die wordt gerund door mensen die het huiswerktraject zelf hebben doorlopen. Wij hebben o.a. begeleiders die het product zijn van de huiswerkbegeleiding. Vanuit de stichting wordt huiswerkbegeleiding gegeven op maandag tot en met zaterdag.

Coördinatoren team

SPE is per 1 augustus 2021 op zoek naar 3 coördinatoren: coördinator Bedrijfsvoering, coördinator Activiteiten en coördinator Marketing & Sales. De coördinatoren zijn met de directie gezamenlijk verantwoordelijk voor het uitvoeren van het beleidsplan, de implementatie van de activiteiten en realisatie van de doelstellingen van de stichting. De coördinatoren leggen verantwoording af aan de directie.

Gemeenschappelijke taken coördinatoren

• Een actieve en constructieve bijdrage leveren aan de uitvoering van alle activiteiten;
  • Leidinggeven aan de overige medewerkers (vrijwilligers, stagiaires, begeleiders);
  • Zorgdragen voor de structurering van de dagelijkse gang van zaken;
  • Inzetbaar voor de activiteiten die worden aangeboden vanuit de stichting;
  • Verantwoordelijk voor personeelszaken;
  • Bijdrage leveren aan de promotie van de activiteiten.

Werkzaamheden

Als coördinator pr, marketing en sales:

• vertaal je de doelstellingen van stichting SPE naar concrete marketing strategieën voor sales, imago en campagnes voor alle relevante communicatiemiddelen;
  • stel je een marketing-, communicatie- en acquisitieplan op en ben je verantwoordelijk voor de uitvoering en coördinatie hiervan;
  • ben je verantwoordelijk voor het dagelijks actualiseren en beheren van de website en sociale media;
  • bedenk je content voor de website en social media (van de activiteiten van de stichting);
  • verantwoordelijk voor het onderzoeken en aangaan van strategische samenwerkingen met bedrijven/instanties;
  • ben je mede verantwoordelijk voor de fondsenwerving en subsidieaanvragen van de stichting;
  • onderhoud je contact met relevante externe partijen.

Functie-eisen

• Mbo/hbo/wo werk- en denkniveau;
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling;
  • Je bent een echte teamplayer, betrouwbaar, doelgericht en je hebt een ondernemende instelling;
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en bent maatschappelijk betrokken;
  • Je bent proactief, besluitvaardig en in staat om prioriteiten te stellen;
  • Je bent flexibel en bereid in het weekend en in de avond te werken;
  • Je hebt aantoonbare affiniteit met jongeren met diverse culturele achtergronden;
  • Je denkt creatief en innovatief en bent commercieel ingesteld;
  • Je hebt relevante werkervaring op het gebied van pr, marketing en sales;
  • Aantoonbare affiniteit met de activiteiten van de stichting is een pre.

Wij bieden

• Een marktconform salaris (afhankelijk van jouw kennis en werkervaring);
  • Een omgeving waarin jij je maatschappelijk in kunt zetten en jouw competenties en talenten (verder) kan ontwikkelen;
  • De mogelijkheid om een bijdrage te leveren aan het faciliteren en bevorderen van de kennisontwikkeling van kinderen en jongeren die woonachtig zijn in Amsterdam (Zuidoost);
  • Een prettige informele werksfeer;
  • Inwerkbijeenkomsten waarin je meer informatie krijgt over jouw rol binnen de organisatie;
  • De mogelijkheid om jouw netwerk uit te breiden.

Solliciteren
Lijkt het jou leuk om als coördinator aan de slag te gaan bij Stichting SPE? Stuur dan uiterlijk 10 juli 2021 jouw cv en motivatiebrief of sollicitatievideo naar . Wij nemen daarna contact met je op. Bij een aanstelling vragen wij een Verklaring Omtrent het Gedrag.

Neem voor meer informatie over de functie of procedure contact op met Kwame Agyapong-Ntra, 020-7370441 / 06-57952575.

Wellicht tot snel!

Deel deze vacature via social media.